»Dogovorila sva se, da bomo predlagali ustanovitev nekega skupnega telesa, da bomo ugotovili, kako lahko prevoze po železniških tirih tako za potnike kot za tovor povečamo in predvsem pohitrimo.«
»Obljubljam jim, da ko bo ta tir, ki ga zdaj gradimo, v uporabi, bo stari tir obremenjen najmanj, kar je mogoče.«
»Skupna vrednost lanskega in tokratnega nakupa novih vlakov je 320 milijonov evrov. Z njimi bomo lahko zagotovili storitve, primerljive s tistimi v najbolj razvitih državah.«
»Težava z zamudami in vlaki v Slovenji je recimo samo en tir. In zdaj bi bilo bolj smiselno, da naredimo dva tira, zato, da lahko dva vlaka peljeta, namesto da obnavljamo neko železniško postajo, ki je že tako v dobrem stanju.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Potrebujemo izjemne, inovativne ukrepe. Predlagali smo skupen nakup plina.«
»Do konca leta 2025 bo skupaj z drugim tirom med Divačo in Koprom obnovljena celotna železniška proga od Kopra do Maribora.«
»Če bi mi pokazali resnost tudi na tem segmentu, ne samo na drugem tiru, ampak posodobitvi železniškega omrežja v celoti, bo Luka Koper rasla.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju